Nära döden och simning

Ja, efter en till förfrågan från Kristin, ska jag blogga om hennes nära döden upplevelse ;) Vi var på väg till bussen, på den halkiga vägen när det kom en bil. Och precis när bilen passerar oss halkar Kristin! :O Som tur var fanns jag där som kunde stötta henne när hon tog tag i min arm, så hon slapp hamna under bilen :P Iochförsig var bilen inte jättenära oss, men ändå, det hade kunnat gå illa! :P

För att lugna ner våra nerver bestämde vi oss för att gå och simma. Så blev en simtur på 45 minuter, var riktigt härligt faktiskt :) Ska också FÖRSÖKA vara duktig och gå upp tidigt imorgon för att hinna med en promenad, men tror inte det kommer hända, både för att det är tiiidigt (åker hemifrån 07.05, måste gå upp ca kl 05 om jag ska hinna gå) och för att det är mörkt ute, man vet aldrig vad som kommer fram här ute i skogarna och bland åkrarna! ;)

Resten av dagen tillbringades i skolan, där det blev plugg.. Eller ja, vi övade mest på vår gestaltning, så blev mycket lek, men det är fortfarande skolrelaterat, så då är det okej! :P

Ne, nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, och sedan ringa min kära pojkvän, som är upptagen med att titta på fotboll! :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

haha kul att du skriver exakt vad jag vill :P

nu ska du skriva om... hmm.. ja vad ska du skriva om?!

hihi..

puss

2009-02-11 @ 14:06:54
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0