Utmaning!

Ja, har blivit utmanad av Emelie!

• Gå till dina "Mina bilder"

• Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
• Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
• Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.  (Har inte så många att utmana, men utmanar de jag har :P )


Ja, inte en bild på mig iallafall, men förlåt Kristin! :P

Jag utmanar:
Mickis
Kristin
Anja
Team Uddevalla
 (eftersom denna blogg ägs av flera personer, utmanar jag alltså Lisa eller Emma, eftersom de inte har någon egen blogg :) )

Idag har jag också varit riktigt duktig, var och simmade imorse i 1 timme, och sedan på eftermiddagen gick jag en promenad till mina älsklingar Oskar och Hugo! :) Tar inte mer än 15-20 minuter att gå, men eftersom det är uppförsbacke HELA vägen blir det rätt jobbigt :P Sitter nu också med Hugo i knäet, eftersom vi passar honom medans storebror är på simskola :)

Ikväll blir det lugnt, ska äta lite pizza och mysa :) Det ryktas också att jag ska få en överraskning av Tomi, meddelar sedan i bloggen om ryktet stämde! ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

bätttre med det kortet än något annat :P

2009-02-13 @ 17:48:34
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, ja det finns ju värre ;)

2009-02-13 @ 18:34:00
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0