Favoritglass!


Jag har en ny favoritglass! Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie!
Var tvungen att köpa den dyyyyra glassen idag bara för att testa, men det var värt priset! Den var riktigt god, samtidigt som den var mättande, så man åt inte så mycket. Åt knappt upp 1/3 av glassen, och då var vi ändå två som delade på den. Så den rekommenderar jag :P

Blev ingen fika idag heller, varken jag eller Martina var särskilt pigga på att visa oss ute, så min dag spenderades i sängen för att titta på film, och kolla runt på internet. Men resten av helgen måste jag plugga, men får se hur mycket jag orkar :( Har ingen studieteknik när det kommer till denna kurs, men måste tyvärr börja skärpa mig om jag ska klara den :S 

Men en VFU-fest låter verkligen bra, som Mickis kom på, duger den 31/1 för er, Team Uddevalla? :P

Är också sugen på en ny tatuering, här är ett förslag efter lekt lite i paint:

Vad tycker ni? Ge kritik, både positiv och negativ :) (Den svarta rutan "blev till" eftersom jag såg hur dammigt golvet var på originalbilden :P ) Är också lite prat om att göra den på min födelsedag, det tyckte Kristin iallafall, och jag tycker det låter som en bra idé ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Malin

visst är Ben&Jerrys helt UNDERBART! Nästa gång bör du prova fishfood eller vad den heter. Den är magisk!

2009-01-23 @ 22:16:00
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: mikaela

Grymt snygg tattoo! ooo jag e nervös så jag darrar inför min...

2009-01-24 @ 00:17:39
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: kristin

den var grymt snygg... är nog inne på en älva trots allt...

puss

2009-01-24 @ 00:51:45
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Therese

Mickis och Kristin, snart ska vi göra det! Och ni kommer "klara" det, det är inte så farligt faktiskt :) Men var beredd på att bli beroende ;)

2009-01-24 @ 00:57:16
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0