Måndag

Hur ska jag orka ha VFU i en hel vecka? Var och hälsade på min VFU plats idag, mellan kl 09 - 11 och sedan gick jag till mammas jobb (också förskola) för att slippa åka bussen hem.. Så kom hem halv 4 idag, är helt slut efter en hel dag på "dagis"! Men det ska väl gå bra, får vara tråkig och lägga mig tidigt på kvällarna istället :P

Imorgon är det också dags för skola, börjar 09.15, så måste åka hemifrån kl 7 :( Känner bara för att sova, vara ledig ett tag :S Men som tur är ska jag inte vara i skolan torsdag och fredag denna veckan, så blir en lååång helg :P

Igår var en riktigt slappardag, jag och Tomi låg och kollade film i princip hela dagen. Endast avbrott för att gå och köpa mat :P Men sådana dagar behövs ibland :) Eller ja, jag har ofta sådana dagar, men försöker inte låtsas om dem, man kan låtsas vara duktig iallafall :P och som Kristin sa, kommer också försöka vara duktigt och läsa lite kurslitteratur ikväll, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte göra det, men håll tummarna! :P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0