Tröööött!!

Sitter nu hemma och är jättetrött :S Men som tur är så är det inga föreläsningar imorgon, bara studiegruppsarbete hemma hos Malin och det går förhoppningsvis rätt fort.. Så jag kan åka hem och försöka lära mig paint.net ;) Måste ju försöka lära mig att ordna lite bilder, så jag en dag kan komma upp med en header :P För att "sätta" in själva headern verkar inte vara så svårt, bara att göra den som jag har problem med :S Men det kommer väl så småningom :)

Min älskling är sjuk nu också :( Eller sjuk och sjuk, han är förkyld, lät inte kul när jag pratade med honom förut :( Så får lite skuldkänslor när jag inte vet om eller när jag åker ner till honom i helgen :s Men men, det löser sig förhoppningsvis :)

Det blev också en chailatte på Espresso House idag med Mickis och Kristin ;) (och Anja var också med en snabbis :) ) En lååång fika, satt där mellan 17.00 till 19.30 :) Men det var kul, bara sitta och prata och dricka världens godaste chailatte ;) Det dröjer nog inte länge innan det blir en till ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

kan jag lova dig att det inte gör, dröjer länge med Chai latte!

pösss

2009-01-21 @ 07:30:46
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

Asså han var sjuk på riktigt?? Hmm där ser man =) Nä det dröjer inte länge! Tack för tipset om sockarna förresten...

2009-01-21 @ 12:46:10
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Emma

Får man aldrig vara med?:(

2009-01-22 @ 17:38:37
Postat av: Emma

Får man aldrig vara med?:(

2009-01-22 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0