Dålig uppdatering

Jag vet, jag är dålig på att uppdatera. Men känner att jag inte riktigt har tid just nu. Mina dagar går åt att jobba, medans på de lediga dagarna packar jag bara. För det är ju bara tre veckor (!) kvar tills jag flyttar! :)

Tills jag känner att jag har tid och motivation att berätta om den underbara Turkiet-resan, gå in på Mickis blogg. Där står lite om resan, och det finns även ett par bilder :)

Men Mickis och Kristin, fika snart kanske? Är hemma hela nästa vecka :)
Emelie, kanske en fika också? Om du har tid? :)
Marre, vi får se till att träffas så snart jag bor mer permanent i Gbg, just nu pendlar jag mellan Göteborg och Uddevalla hela tiden.. :)

Hade kunnat bjuda på en bild från resan, men eftersom alla bilder ligger på den andra datorn, går inte det :P Men ska försöka skriva om resan rätt så snart :) Har nog också glömt att säga: Tack Mickis och Kristin, för en helt underbar resa, med underbara vänner! Kommer aldrig att ångra resan!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mickis

Tack själv för en underbart nysig och rolig resa! Vill jag definitivt göra om! Pöss

2009-06-11 @ 21:43:06
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0