Färdig!

Tänkte bara skryta lite och säga att jag är färdig med pluggandet ;) Ingen av texterna är speciellt bra, men orkar inte bry mig. Men lekseminariumet är helt klart godkänt för att lämnas in och har redan sagt till Lisa att såga mig rejält på VFU-reflektionen, så jag kan ändra allt som kommer att behöva ändras ;) Det är det som är fördelen, alla ska få respons av någon annan i gruppen, sen ska det inte vara inskickat förrän på tisdag nästa vecka, så man har tid att ändra :) Och ändra kommer jag att behöva göra :P

Nu till något helt annat :P Det är nog inte så många som vet att jag är en Twilight fantast, men tror det är några som är medvetna om detta faktum :P Jag har alla fyra böcker, som jag sträckläste efter jag köpt dem, och nu har jag börjat läsa hela serien igen. och jag sträckläser verkligen, började med "om jag kunde drömma" igår kväll vid 22 tiden, fick tvinga mig att lägga ifrån mig boken vid 00.45 :P Sen läste jag ut den imorse, så har redan börjat på "När jag hör din röst". Jag rekommenderar verkligen alla böcker i den serien! Det kan kännas lite som en mer ungdomsserie, men är man som mig, en romatisk vampyrfantast, så kommer man gilla böckerna ;) Jag gillade verkligen filmen också,. tyvärr hade de utelämnat en del från boken, men det är inte så konstigt, det är svårt att få med allting. Men nu till det roliga (iallafall för mig :P ): har förhandsbokat filmen som släpps den 29/4 så kommer få hem den i brevlådan :D Så den som vill kan komma och kolla på film hos mig i slutet av april ;) Ja, blev väldigt mycket Twilight här nu, men ni får ta det, ingen som har tvingat er att läsa ;) Jag har alltid älskar vampyrfilmer, ända sedan jag var liten. Jag hade min period då jag såg Queen of the damned minst en gång i veckan.. När jag tittar på den nu märks det verkligen att det är lite B-film, men kan fortfarande titta på den någon gång ibland, bara för gamla minnen :P Har också alltid älskat romantiska filmer och böcker, speciellt de som är lite annorlunda, jag är nog en typisk fisk (stjärntecken) :P Så Twilight är en perfekt kombination för mig, både romantik, vampyrer och en lite speciell bok/film.

Var inte meningen med ett såpass långt (för att vara mig) inlägg, men känner inspirationen flöda.. Att det bara råkade bli ett långt inlägg om hur konstig jag är var inte meningen, men men, nu känner ni till iallafall en sida av mig :P Sedan vet jag ju inte hur många det är som läser min blogg, det kanske bara är tre, fyra stycken, men det gör inte så mycket.. Nu vet iallafall ni som läser hur jag är som person :P

Jag känner mig också på väldigt bra humör idag. Jag tror det beror på att jag blev klar tidigare än väntat med allt plugg, men jag tror också det beror lite på att jag ska till skolan imorgon. Själva seminariumet ser jag inte fram emot, men det ska bli kul att träffa alla igen, både i Team Uddevalla och i "Team Upphärad" ;) För att sammanfatta det hela; idag känner jag mig lycklig. Visst, jag har fortfarande en massa jag måste ta tag i här hemma, till exempel städning, jag är en fattig student, jag har mensvärk och så vidare. Men ändå..Jag är lycklig idag :) Har en bra familj (Har inte bråkat med dem på länge :P ) har riktigt goa kompisar och så har jag min underbara Tomi :) Så jag känner mig just nu har jag inte känt mig på länge, jag önskar att alla mina vänner får känna som jag känner just nu snart :)

Ja, blev som sagt ett väldigt långt inlägg. Hoppas bara ni orkat läsa hela, och inte tyckt det varit för ointressant att läsa om :) Jag skulle lätt kunna skriva ännu mer just nu, jag är verkligen inne i ett flow när det gäller att bara skriva av mig (tänk om jag hade haft det så här igår, då hade jag hunnit klart allt redan igår kväll). Har ju verkligen skrivit av mig idag.. och nu måste jag försöka sluta, men det blir inte lätt :P Just nu förstår jag hur storbloggarna klarar av att uppdatera så ofta, annars brukar jag inte förstå hur de orkar... Men NU ska jag sluta :P

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: kristin- TÄVLA i min blogg

woho... man blir nästan lite glad av att läsa ditt inlägg :)

så nu ska jag göra slutspurten på seminariearbetet. och försöka plugga lite på VFU-grejen.

pöss

2009-03-16 @ 19:31:52
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

Heja tess! Håller med kristin, blev jätteglad när jag läste ditt inlägg! Jag kommer gärna och ser filmen med dig! Pöss

2009-03-16 @ 22:57:08
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Nnika

Åh, tänk om man vore färdig själv.. Fast det blir jag imorgon.. :-) Inte blir det någon bra text, men det får gå som det går.. :-)

Kram

2009-03-17 @ 17:30:09
URL: http://nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0