Göteborg

Ja, får väl vara lika duktig som Kristin och lägga upp lite bilder från Göteborg :) Dagen var planerad: Shopping, Bamboo, Ishockey, lite party :)


Så fort Kristin och Robin hade kommit ner till GBG lämnade vi killarna, och åkte ner och shoppade :P


Blev bland annat shopping på Lagerhaus, en liten present blev det ;)


Eftersom killarna var sena ner till restaurangen, blev vi sittandes i en busskur i ca 30 min, när vi hade kunnat shoppa under den tiden


Kristin såg en rolig gubbe med en rolig hatt ;)


Bamboo!


Vi tog ett varv runt huset medans vi väntade på killarna


Porr-Buddha! :P


På väg till Scandinavium efter middagen gick vi förbi där Anja åt när vi var i Göteborg ;)


Frölunda match!


Alla såg verkligen roade ut av matchen ;)


Kristin posar i Tomis säng ;)

Matchen slutade sedan 5-3 till Frölunda, var riktigt kul att se dem vinna över Tomis Djurgården ;) Men det stör mig att jag inte spelade på matchen, för innan jag hade jag sagt att jag trodde den skulle sluta 5-3 till Frölunda, men dum som jag var spelade jag aldrig.. Men men, det är ju sånt som händer.. :P

Idag har jag inte gjort så mycket, var på praktiken fram till kl 12, åkte sedan hem.. Och det behövdes, var sjuk måndag-tisdag, och nu är jag redigt förkyld, så känner mig inte riktigt helt 100 :S Men men, jag var närvarande iallafall, bara det är viktigt :P Satt även och pysslade hemma, ska göra lite matematiska uppgifter som en av aktiviteterna man skall göra under denna VFU-perioden.. Och snart ska jag lägga mig och läsa lite kurslitteratur.. Har ingen lust med det, men tyvärr måste jag, måste vara klart tills nästa vecka. Nästa kurs MÅSTE jag börja läsa i tid, annars blir man så stressad som jag är just nu.. Och som jag har skrivit tidigare,  ju mer stressad jag blir, desto mindre gör jag..

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: kristin- min blogg om allt och ingenting

snajsiga bilder :) hihi...

2009-03-05 @ 15:38:26
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: kristin- "vivre le vie"

sv: ja det tycker jag verkligen :)

tack för iadg :)

kramar

2009-03-09 @ 16:28:33
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0