Lekseminarium

Som rubriken säger har vi haft lekseminarium idag.. Det gick väl hyfsat, vi i "Team Upphärad" gjorde en helt ok redovisning, och jag lämnade in det man skulle, så förhoppningvis blir man godkänd :) Har precis skickat in min VFU-reflektion också.. Hoppas verkligen inte det blir för mycket sågningar, men tyvärr tror jag att det blir det.. :(

Imorgon blir det lugnt, ska bara läsa igenom Kristins text och ge respons på den, sedan är jag klar med pluggandet... Som tur är kommer pluggandet ske hemma hos K, då kan jag förklara för henne redan då vad jag menar om jag hittar något "fel" ;)

Det är också en stor dag för Anja imorgon, jag håller tummarna och hoppas att allt går bra!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

åhhh.. vad tråkigt en hel helg utan updates from T.

hoppas du har det bra på jobbet iaf :)

kram

2009-03-20 @ 16:25:28
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0