Måndag

Ja, jag vet att jag inte har uppdaterat på länge, men inspirationen har ännu inte infunnit sig.. Men ni får ta det som det är, har aldrig påstått att jag är en bra bloggare!

Idag har jag varit på VFUn, slutade tidigt som är rätt skönt, komma hem innan klockan 17! Måste också berätta en rolig sak som hände, det finns en flicka, vi kan kalla henne Anna som är ca 2,5 år gammal.. Hon stod idag och virade in sig i en gardin vi har hängande i en dörröppning på förskolan. Jag sa till henne att sluta. Hennes motkommentar på det var: "Och vad är problemet?" Jag förklarade då att gardinen går sönder om man gör så.. Låter kanske inte roligt när man bara läser om det, men jag lovar, det var roligt! :)

I helgen har jag bara tagit det lugnt, fredagen var bara hemma framför tvn med mina föräldrar. Lördagen spenderades med M och K, blev lite mysmiddag med hemmagjord pizza (med mer fyllning än deg) och med maaassa godis. Blev också en halv film, vi såg aldrig klart den för den var så dålig! Men tack för en mysig kväll tjejer :)

Snart börjar skolan igen, bara en vecka kvar på VFUn. Lite blandade känslor, hade gärna varit kvar på förskolan, men saknar det ibland slappa schemat i skolan, bara kunna flumma loss. Men jag vet ju, när man kommer tillbaka till skolan, det är då det är dags att ta tag i sitt liv igen. Jag känner inte riktigt just nu att jag har den motivationen. Till exempel har jag inte alls börjat med min examinationsuppgift, eller lekseminariumsuppgiften vi ska göra.. Hade tänkt att börja idag, men får se hur mycket man orkar. Men som tur är blir jag gräsänka på från och med lördag morgon/förmiddag, då har jag på både lördag och söndag CHANS till att plugga (har aldrig sagt att jag verkligen kommer att göra det :P)

Är också sugen på klippning snart, som Kristin skrev i sin blogg :P Känner att jag har så tråkigt hår just nu, vill förnya det lite :P Det är också riktigt slitet, har inte klippt det sedan december :S Låter kanske inte som så länge sedan, men brukar klippa det var 8e vecka, så då blir det ett tag sedan!

Nej, nu ska jag (återigen) försöka ta tag i mitt liv och börja plugga! Har ett mål idag, och det är att skriva ner alla mina aktiviteter jag har gjort på förskolan, så jag bara kan koppla dem till litteraturen sen, och analysera reslutatet :) Iallafall ett steg på vägen ;)

Men först lite hjälp, vilken hårfärg passar jag bäst i?

Blond?


Eller rödbrunt?


Alla kommentarer godtages ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mickis

snygg blondis, men även snygg i det mörka... hmm men min röst faller på blond. pöss

2009-03-09 @ 21:51:35
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du passar i båda syrran,<33

2009-03-09 @ 21:57:52
Postat av: kristin "vivre la vie"

min röst faller på en blandning.. haha.

blond men kanske lite effekter med mörkt:)

pöss

2009-03-10 @ 12:13:18
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

du har blivit utmanad av mig! good luck!

2009-03-11 @ 16:54:52
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Nnika

Svårt det där.. du ser ut som en helt annan person i mörkt hår.. :-) Passar i båda, men eftersom jag bara sett dig i blont "live" säger jag blont.. hehe.. :-)

Hoppas du har haft en fin vfu!

Kram

2009-03-12 @ 07:52:00
URL: http://nnika.se/wp
Postat av: Linda

Blont :)

2009-03-23 @ 16:28:57
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0