Plugg, plugg och plugg

Har inte orkat uppdatera så mycket eftersom hela helgen har gått åt att plugga. Har en stor VFU-reflektion och ett lekseminarium att se fram emot.. Men som tur är börjar jag se ljuset av tunneln =) Har bara lite kvar av leksemineriumet, och inte så jättemycket kvar av reflektionen. Det bästa är också att reflektionen bara ska vara klar till 90% tills på onsdag, så är den inte perfekt så gör det ingenting =)

I fredags hade jag också släktkalas här hemma.. Kom en massa folk, så blev en hel del pengar i present + lite presentkort :) Men det var uppskattat, känner mig inte så rik just nu precis, börjar verkligen känna av att jag är fattig student :P Kommer lägga ut bilder från kalaset när jag har lagt in dem på datorn, men sånt orkar jag inte med idag.. Tänkte bara skriva ett litet kort inlägg så ni vet att jag lever :P

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin- TÄVLA i min blogg

woho :) vissa har det bra :)

jag har svårt att hitta inspirationen just nu :S

kramar!

ses imorn

2009-03-16 @ 18:18:49
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0