USB-minne

NU har jag äntligen köpt mitt USB-minne, med 16gb ;) Har också gjort en säkerhetskopia på alla mina foton som jag hade på min datorn, och lagt in på minnet, så nu har jag en massa kort att lägga upp ;) Kommer såklart inte lägga upp alla, men har iaf möjlighet att visa upp en del av de få kort jag har ;)

Kommer att börja med min fina lilla naturruta som jag fotade idag. Till denna kurs är man tvungen att ha en naturruta som man ska dokumentera under minst 5 gånger under kursen, tog mitt första kort idag. Men det är bättre än inget :)

.... Tittade igenom USB-minnet, och hade såklart glömt att lägga in bilderna från naturrutan! :( Men men, för att kompensera dessa intressanta bilder, bjuder jag på en bild från mitt släktkalas, där jag står och posar ;)



Hittade också en bild från kalaset på pappas söta kusinbarn Melvin :)


Min älskling var också där :)


Hittade också en söt gammal mobilbild från min student :)


Avslutar med en bild på solen, som gärna skulle få titta fram lite mer och värma upp allting ;)


Ja, blev några bilder iallafall! Ska försöka att få roligare inlägg, med bilder och videoklipp :) och på tal om videoklipp, här kommer ett som ingen kommer förstå om man inte har läst boken "När jag hör din röst" (New Moon), men jag lägger ut det ändå, för jag älskar detta klipp! Men eftersom jag varnade er, behöver ni inte se på klippet om ni inte vill ;) Det är också ett sätt för mig att visa för Kristin att jag lärde mig något när hon förklarade för mig hur man lägger ut videoklipp :)



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0