Våfflor och huvudvärk

Idag är det som sagt våffeldagen, och jag har faktiskt ätit våfflor :P Har vart hemma hos Kristin hela dagen, med lite plugg, mycket Wii och prat, och en del godis och cola :P En välbehövd slappardag, behöver sådana mer och mer nu känner jag :P Men när jag kom hem, var middagen framdukad, och det var bara att hugga in på våfflorna :P

Nu sitter jag här med en riktigt jobbig huvudvärk :S Ska försöka lägga mig tidigt idag, men känner jag mig själv rätt, så kommer det inte bli så.. Det kommer nog bli tv, mp3-bok eller "Så länge vi båda andas" heeela kvällen. Som det brukar bli :P

Imorgon är det också skola..Jag vet inte om jag kommer orka, men jag vet att jag måste, eftersom man annars måste arbeta med vissa frågor själv hemma.. Då är det lättare att diskutera dessa med studiegruppen :)

Jag känner också att min blogg är rätt så tråkig med mycket text och i princip inga bilder.. Men detta beror på att alla mina bilder ligger på en annan dator, och jag orkar aldrig flytta över dessa på ett USB-minne som jag kan växla mellan de båda datorerna.. Men funderar på att åka ut till torp imorgon för att köpa ett 16gb minne från kjell och company, då kan jag lägga in alla bilder där, och förhoppningsvis (lovar inget) kan jag försöka lägga ut mer bilder då :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

din stackare :P

hoppas du hittade skorna och minnet :P

pöss

2009-03-26 @ 17:58:26
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0