Hemma hos Kristin

Nu sitter jag hemma hos Kristin och käkar godis.. Båda sitter med datorerna i knäet och ser på Robinsson med ett halvt öga, vi är verkligen sociala :P Men men, vi är avslappnade, det är bra det :P

Jag har också lovat att lägga upp massa bilder från flera tillfällen, men har aldrig kunnat/orkat.. Nu kan jag lägga upp bilder från både Lisebergs-trippen för ett tag sedan och från min systers konfirmation, men vet inte om jag orkar :P Men men, nu har jag avslöjat mig, så får väl lägga upp lite bilder! ;)


Min älskling på väg till Liseberg :)


Vi ska åka Balder :)


Jag och Tomi vann en hel del ;)


Blev även grillning på kvällen :)


Dagens bild på Mickis ;)

Nu till dagens konfirmation :)

Pernilla läser en text :)


SötHugo :)


Pernilla :)


Världens sötaste kusinbarn Tindra och Alice :)

Ja, nu orkar jag inte blogga mer, utan ska vara social mot Kristin genom att följa med i filmen ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

herregud vad ni vann!! :P

2009-05-13 @ 11:12:18
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0