Dator

Sitter just nu och kikar på datorer och datorväskor.. Ja, ska köpa en ny dator i helgen (min dator är bara 5-6 månader gammal) :P Men detta beror mycket på att Tomi inte har någon dator så han måste låna min, och det är väldigt svårt för mig att släppa den ;) Så han ska ta min "gamla" dator, och jag tar den nya.. :) Har redan kikat på en som jag tror att det blir, men det finns en nackdel med den.. Den är 15,6 tum stor, och inte 15,4 som min Asus.. Så det kan hända att den fina datorväskan jag har, inte passar.. Rättare sagt jag tvivlar på att den passar, så måste köpa en ny.. Och än så länge har jag inte hittat någon som jag verkligen gillar.. Men men, får leta vidare ;)

Men vilket "datormärke" rekommenderar ni? Lite förslag tack :)

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp the, och se på tv tills Tomi kommit hem, så jag kan laga lite mat :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0