Tisdag

Ja, kanske dags att skriva lite här också.. Men tyvärr räcker inte tiden eller orken till nu för tiden, skolan tar en del tid.. Det är inte jättemycket att göra, men eftersom jag är så dålig på att planera går varje hemmastudiedag till att plugga nu för tiden, istället för att vara social och hitta på saker. Men men, om jag lägger manken till kanske jag kan ta någon dag framöver och vara helt och hållet ledig..

Annars har det inte hänt så mycket från senast jag skrev, jag har fyllt år, men det var inget speciellt. Mamma, pappa och några av mina syskon kom hit på lite kalas, och det gjorde även Tomis mamma och bror. Fick lite presenter som jag hade önskat mig :)

Men att fylla år fick mig att börja tänka på livet. Jag var 17 år och Tomi 21 när vi träffades, och nu är jag 21 och han är 25 (ska fylla 26 år i år). Vart tar tiden vägen? Snart har jag gått halva utbildningen, och jag vet inte om jag gillar att tiden går så fort :S Kristins lille Vincent är 3 månader nu, men det kändes som bara några månader sedan jag fick reda på att hon var gravid. Min yngsta lillasyster fyller 10 nu i mars, men det känns som max 5 år sedan mamma låg på golvet hemma i Uddevalla och födde henne medans jag sprang omkring som en skärrad 11 åring. Men det värsta med att bli äldre är att jag är nervös över framtiden, hur kommer den se ut? Jag vet att det är dumt att vara nervös över en sådan sak, för det går aldrig att förutspå hur ens liv kommer att se ut om några år. Oftast brukar jag inte ha sådana här tankar, men just nu när jag skrev blogginlägget blev jag nervös.. Men men, kanske bäst att vara nervös över arbetet som jag måste skriva istället, för börjar jag inte snart kommer jag aldrig hinna färdigt..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Man har sånna dagar, så e det bara, har vart i samma tankar i samband med att jag fyllde år! Vi börjar bli gamla, iallafall vuxna ;) Grattis i efterskott fresten!

2010-03-02 @ 21:36:59
Postat av: kristin

hej du!! hihi tack!

jadu när man har barn märker man lite extra vad fort tiden går... som sagt känns som det inte är såå längesen jag fick veta att jag var gravid men tänk snart ett år sedan.

hihi...

2010-03-06 @ 13:14:53
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0