Jobbet

Nu sitter jag på jobbet som jag egentligen inte skulle göra.. Istället för att vara ledig från fredag - tisdag kl 15, och sen ledig onsdag och torsdag, fick jag jobba hela söndagen, hela kvällen och natten idag + onsdag kväll.. Sen jobbar jag natten hela helgen också, fattar inte hur jag ska orka..

Jag trivs på jobbet, men jag är så trött  på allt nu, skulle verkligen behöva lite ledigt.. Därför är det bra att jag åker till Finland nästa vecka, ska bli helt underbart att få komma iväg på en långhelg :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sabina

du orkar! Det är inte långt kvar nu..

Vet att det är jäkligt jobbigt men försök se det från den ljusa sidan!

Försök och inte ta på dig mer än du orkar, det är okej och säga nej också! :)

2009-08-12 @ 22:33:47
Postat av: sabina

Vet att du tkr dt är jobbigt, men nu har du inte många pass kvar! du orkar resten, försök se det från den ljusa sidan! :)

Du klarar detta!! :)

Kram och ha en underbart härlig resa nu! =)

2009-08-12 @ 22:38:18
Postat av: sabina

Nu råka det bli två kommentarer, men ha de så gott! :)

2009-08-12 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0