Varför..

..blir det aldrig som man tänkt sig? Hade tänkt att åka ner till Nordstan idag för att shoppa lite saker till skolan + kanske lite nya kläder. Var duktig och hoppade in i duschen, men sen.. fastnade i soffan framför datorn, och tvivlar på att jag kommer att orka åka ner till stan. Hade jag kunnat få med mig Tomi hade det nog varit lättare att åka iväg, få lite sällskap (och bärhjälp), men han ska se alla j***a fotbollsmatcher som "MÅSTE" ses :S :P

Men men.. får se om jag tar mig någonstans.. Men imorgon blir det Liseberg med familjen! :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Haft en bra dag? =)

2009-08-29 @ 16:23:46
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0