Kast med liten kondom!

Ja, som rubriken säger, detta är vad vi ägnar oss åt under litteraturseminarium! (Och vi ska gå på högskolan). Med vi menar jag såklart Team Uddevalla. Det hela började med att alla var lite trötta, och på något sätt kom vi in på ämnet kondomer (Jag hade nog stor del av detta :P ) Det fortsatte med att vi tog fram en kondom och satte den över min vattenflaska:
 Slängde flaskan efteråt

Sedan fyllde vi kondomen med vatten:


Vi hade lite kul med den en stund:



Här är jag, Mickis och Kristin med våra snygga naglar(Som vi målade under den tidigare föreläsningen):


Sedan slutade allt med att vi kastade runt kondomen till varandra, som i att kasta gris, eller som jag sa; Kast med liten kondom!

Föreläsningen ägnades, som jag skrev, åt att måla naglarna:


En liten bön hade Mickis också tid med, undrar vad hon lyssnade på? :P


Ja, detta var min onsdag! Den förgyllde min vecka, hade så ont i magen efteråt, efter ha skrattat så mycket! :) Tack så mycket tjejer för en underbar litteraturseminarium! :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

jag är villig att hålla med om att ha ont i magen.. härliga bilder du :P

hoppas ingen läser som jag känner ;)

kramar

2009-02-19 @ 16:38:38
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha, ojoj.. det händer mycket under föreläsningarna vill jag lova;D

2009-02-19 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0