Min födelsedag

Jag har ju lovat att uppdatera bloggen, så får väl försöka skriva ett inlägg och berätta om min 20års dag :) Firandet började på tisdagen genom att Tomi, farmor och farfar kom och hälsade på med lite paket och så åt vi god mat. Fick bland annat pengar till en resväska och minneskort till kameran :)

På onsdagen väcktes jag av min familj, och fick frukost på sängen och paket :) Då fick jag sängkläder, och ännu mer pengar till en resväska :) Fick också en god macka och kladdkaka till frukost :P På förskolan firades jag genom att jag bjöd på glass, och fick ett paket (ett jättefint blockljus) av personalen och barnen!

Men på kvällen var det bästa firandet, gick då och åt middag på kvarters med hela Team Uddevalla! Har inte jättemycket bilder, de flesta ligger på Mickis kamera, så ni får nöja er med de jag har :)


Anja väljer mat


Kristin i en vanlig pose :P


Fick paket! :)


Emma :)


Jag blev glad över alla paket :)


Blev också efterrätt! :)


Mickis tyckte nog glassen var god  :P


Kristin också :P


Mickis  :)

Fick ju som sagt presenter av tjejerna också :) Av Emma och Lisa fick jag en ljus/blomdekoration, jättefin! Av Mickis, Kristin och Anja fick jag en hel del. Hmm.. Jag fick 6-pack nötcreme, en stor förpackning värmeljus, 6 st jättefina muggar, en burk som man ska ha the i, en burk med chaithe, och 4 st jättefina glas.. Om jag har glömt något ber jag om ursäkt :P Men blev väldigt glad, för chaithet, muggar, nötcreme och värmeljusen visar verkligen vem jag är. Jag älskar nötcreme, jag har ljus hemma som jag inte tänder för att de är för fina för det, så nu har jag ljus att tända, och så nu har jag lärt mig göra chailatte hemma, blir lite billigare än att köpa ute varje gång :P

Men tack för en jättebra födelsedag tjejer! Nu ska jag åka till systemet och handla för ikväll, eftersom det blir hockey och kanske lite party :P

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin- min blogg om allt och ingenting

tur att du fick så många fina ljus att tända ;)

2009-02-28 @ 12:47:01
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0