Utmaning

Ja, blev utmanad av Kristin så får väl lyda henne ;)

4 av mina favoritprogram på TV
Top model
CSI
Miami Inc
Dirty Sexy Money

4 saker jag gjorde igår
Shoppade loss
Var på "konsert"
Umgicks med goda vänner till Tomi
Åt BK kl 03.30 på natten :P

4 saker som jag ser fram emot
Att bli färdig förskollärare om 3 år
sommaren
resor i vår/sommar
Fylla 20 ;)

4 av mina favoritrestauranger
Thai Palace
cactuz
kvarterskrogen
bamboo

4 saker på min önskelista
Att flytta hemifrån
Få behålla mina nya vänner från skolan, att vi inte kommer glida isär
Österrike/Kroatien med pojkvän
Spanien-resa med tjejerna!

Jag utmanar
Emelie
Klara
Cissi

Kommentarer
Postat av: kristin

bravo! du klarade utmaningen :P

klart vi hjälper dig.. bara kul.. säg vad du vill ha så fixar proffsen :P

2009-01-18 @ 22:17:37
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mikaela

Spanien, Spanien, Spanien!!! Here we come! Una cervesa por favor! =)

2009-01-18 @ 23:07:46
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Therese

Kristin: Ja, fast tog lite svar från dig som jag tyckte överrenstämde med det jag tyckte :P Och det var snällt :) Tänkte sätta mig någon dag o läsa igenom designa din blogg-bloggen, men än så länge har jag inte förstått så mycket, har aldrig kunnat sånt :S

Mickis: Ja, Spanien bara väntar på oss ;)

2009-01-19 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0