Helgen, bussar, skolan och skor

Jag har inte gjort något i helgen. Eller såklart jag har gjort saker, men inga speciellt roliga. Det var bara i fredags som det var roligt, träffade då en gammal kompis från gymnasiet för lite fika, samt shopping på systemet ;) Hela lördagen och söndagen bestod av jobb.. Var riktigt segt då och då, men det är så det är. Det ger pengar iallafall..

Och bussar ja.. vill helst inte ta upp detta, för känner mig så dum :P För de som inte känner mig, jag har i princip alltid kunnat kolla rätt när en buss går, jag brukar alltså aldrig kolla fel i tidtabellen.. Men det gjorde jag i går. Bussarna till Trollhättan gick 10.55. 11.55 och 12.55. Jag började 13.15 ska också tilläggas. Jag tänkte först ta den bussen som gick 10.55, men för att slippa sitta och vänta i skolan i ca 1,5 h så körde farfar in mig till Kampenhof, så jag kunde ta 12.25 bussen.. Men det jag märkte när jag satte mig på hållplatsen att bussen inte gick när jag trodde att den skulle göra det.. Så det var bara att skicka ett sms till Anja och be henne anteckna om det var något viktigt, samt säga att jag var sjuk och sedan åka hem igen.. Bad farfar om ursäkt, kände mig verkligen jättedum :S Men men, det är sånt som händer..

Har också varit i skolan idag, iallafall en liten stund.. Föreläsningen var så tråkig att jag och Kristin gick i pausen.. Vi gick ner till Oden och kollade lite på kläder och skor samt tog en fika :) och skor ja.. Jag, en rätt färglös tjej/kvinna som brukar ha vitt, svart, grått.. såklart har jag färg ibland, men oftast inte något extremt utstickande, jag köpte... håll i er..... RÖDA skor! Låter kanske inte så speciellt, men för mig är det speciellt, har alltid haft svarta eller vita skor :P (förutom när jag var liten, men det räknas inte :P ) Kommer nog att köpa likadana i vitt också, men det är bara för att de var bekväma samt snygga :) och de passar till fler kläder också :P

Skickade in min examinationsuppgift förut också, hoppas verkligen jag slipper komplettera, men tror tyvärr att jag kommer att vara tvungen att göra det :S Imorgon blir det också lugnt, ska hem till Kristin och bara slappa.. Och så kommer nog Mickis dit efter jobbet också, hörde att du skulle prova klänningar..? ;) Vi saknade dig i skolan idag, M!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

vilken tur att du behåller dom röda skorna :)

kram

2009-03-24 @ 16:21:31
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0