Lördagen

Hela lördagen gick åt att jobba, åka till IKEA och köpa en massa möbler samt lite uppackning av kläder. Men på kvällen var det desto mysigare, vi skulle på bio tillsammans med en gammal klasskompis (Emma) och hennes pojkvän Peter. Kvällen började först med en riktigt god middag på Danilo, Bergakungens egna restaurang. Var riktigt gott, men dyrt. Men maten var värt det. Sedan fortsatte kvällen med massa drinkar på deras uteservering, saknade verkligen Turkiet då, att bara kunna sitta ute i linne och det fortfarande är varmt och skönt.

Filmen vi såg var Transformers 2, gillade den verkligen! Jag ville först inte se Transformers alls när den kom ut på DVD, hur roligt verkar det med en film som handlar om bilar som förvandlar sig? Men ja, blev glatt överraskad, så var riktigt kul att få gå och se tvåan nu. Och är rätt maffigt att sitta på en av de största salongerna på Bergakungen och se en film som den där :P

Men nu till de tråkiga delarna av kvällen. Jag hade på mig mina fina, högklackade skor (Mickis och Kristin vet vilka dessa är :P ) bara för att ha använt dom en gång :P Det gjorde ont att gå i dom, men det klarade jag av, det var bara att bita ihop. Det blev värre sen när skoskavet började komma... Och när jag tillslut fick ta av mig skorna hade jag fått en megastor vattenblåsa på foten, ca 1 cm lång ':s Tror det är den största vattenblåsa jag någonsin fått :S Så just nu ser jag ut som världens snedaste människa när jag går, bara för att den hamnade på ett sånt dumt ställe :P

Men annars var det en bra dag, och detsamma blir det förhoppningsvis idag :) Tomi har ägnat morgonen åt att skruva ihop två byråar, så vi har plats med våra kläder, och senare i eftermiddag ska vi till Mediamarkt och kanske köpa TV :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mickis

Skoskav är ju ingen höjdare direkt... Men snygga är skorna! När ni ändå är igång.. köp en tv till mig med va? Hehe ha det! Pöss

2009-07-05 @ 16:05:25
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0