Orkar inte

Som sagt, jag orkar inte.. Det är kartonger till höger och vänster här i lägenheten och jag vet inte vart man ska börja. Hade tänkt att börja i köket, men måste ha en ledig kartong för att göra det, eftersom jag ska packa ner vissa saker som vi inte ska ha,  och för att få en ledig kartong måste jag packa upp..Jag vet att det går att ordna ändå, men orkar verkligen inte. Men imorgon blir det IKEA för att köpa nya tallrikar och sånt :) Då är det lite lättare att få ordning, när man har allting :) Vi ska också köpa lådavdelare samt platsburkar för mat då, så då kan man verkligen få det iordning :)

Men annars trivs jag i lägenheten, trots att den är varmare än en bakugn.. Jag börjar till och med vänja mig vid badrummet, som jag från början inte gillade alls, dörren går knappt att stänga eller låsa, blå plastmatta (grön där det har legat en badrumsmatta), fogen är jätteäcklig.. Men det är en toalett iaf, bara att bita ihop och vänja sig :) Och jag älskar köket, det är inte så stort utrymmesmässigt men det är många skåp samt att det är jättefint :) Det är riktigt mysigt faktiskt :)

Vardagsrummet gillar jag också, trots att valet av möbler fick ändras lite.. Men det blev väldigt bra ändå, jag tror till och med att det blev bättre än vad det skulle ha blivit med våra första planer :) Dock hade vi kunnat ändra soffan lite, den vi egentligen ville ha var för stor.. Men mamma kom på ett sätt som man kunde göra för att kunna ha soffan ändå, men då var det försent. Men som det känns just nu har vi valt rätt soffa ändå, tror den andra skulle bli fööör stor, vi har inte det största vardagsrummet :P Men jag tror allt att det kommer bli fint här inne tillslut :)

Nu blev det väldigt mycket om lägenheten, men det är det som mitt liv kretsar runt just nu, det ska bli så skönt när allt är uppackat och färdigt :) Men imorgon blir det inte bara lägenheten som gäller, jag och Tomi ska träffa en gammal klasskompis till mig och hennes pojkvän för lite bio och middag :) Det ska bli trevligt faktiskt :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0