Tisdag

Nu är jag äntligen hemma efter jobb och kurs. Ska snart börja packa mina saker, sedan ska jag och Tomi till Ikea för att researcha lite till :) För det är faktiskt bara 8 dagar kvar tills vi flyttar! Längtar jättemycket tills tisdag kväll då vi får nyckeln, då ska jag direkt gå in i lägenheten och kika runt och planera lite till ;) Senare i kväll ska jag hem till Uddevalla för att fortsätta packa, det blir verkligen fram och tillbaka denna vecka..  Så tyvärr tror jag att fika får vänta någon vecka, har verkligen ingen tid just nu :S Känner mig jättetråkig, men det är så det är..

Midsommar var lugn för oss, den började med middag hos svärföräldrarna sedan blev det Liseberg hela kvällen :) Det var riktigt mysigt faktiskt :)

Nu ska jag diska lite och vara lite duktig, ha det bra alla!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mickis

Hallå! Förstår att det är mycket nu men skulle du kunna klämma in en snackiskväll på fredag kanske? Pöss

2009-06-23 @ 16:48:18
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kommer sakna dig syrran,:( Men e glad för eran skull,:)

2009-06-23 @ 21:09:10
Postat av: kristin "vivre la vie"

jadu.. lovar berätta allt om Torsdag...

lycka till med packning :D

pöss

2009-06-24 @ 14:45:17
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0