Söndag

Ja, idag är det ju söndag, som egentligen ska vara en vilodag.. Men har så mycket att plugga så det blir inte så mycket vila, fick till och med tacka nej till jobb på grund av skolan.. men jag får tänka att det bara är 2 veckor kvar, sen är det sommar! Det ska också bli en kul sommar, med först en resa med Kristin och Mickis, sedan flytt runt den 1 juli, sedan kanske Prag med Kristin och Robin i höst :) Sedan blir det såklart mycket jobb också, men jag klagar inte, då har jag råd att köpa en massa nya fina möbler till lägenheten ;)

Igår var jag och Tomi på IKEA med Kristin och Robin, hittade där en massa fina saker :) Längtar verkligen tills flytten, vi har i princip planerat hur hela vardagsrummet ska se ut, och blir det som jag vill, kommer det att bli riktigt snyggt! ;) Efter IKEA åkte vi alla hem till Tomi där vi först åt lite thaimat, och sedan satte sig killarna i soffan för att se på fotboll.. Då åkte jag och Kristin ner till stan för att shoppa lite, och prata om lägenheten ;) Ja, det är det enda jag kan prata om nu, och det märkte Kristin riktigt mycket igår ;) Men det är speciellt att flytta hemifrån faktiskt :) I stan köpte jag bland annat en cardigan från Gina Tricot, en disktrasa till Tomi från Lagerhaus, och en slags badbomb från Lush! Badbomben ska användas i den nya lägenheten, när vi känner att vi börjar bli klara ska jag ta ett bad, med badbomb och ett stort glas vin ;) Har aldrig haft badkar innan, så det är nu man får lyxa till det :P

Är också riktigt sugen på en mp3-spelare :P Var först inne på en Ipod, men eftersom de är ganska dyra blir det nog en Creative istället, 2gb kostar bara 695kr på Clas Ohlson, och den har minneskortsläsare så man kan utöka minnet :) Hade jag hunnit skulle jag åkt ner idag och köpt den, men nu blir det lite stressigt, så får bli en annan dag :P



Ne, nu ska jag försöka plugga lite till, så jag kanske kan få en bra text till imorgon, då vi ska sammanställa allas observationer i gruppen..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

hmm känner igen den mp3:n :P

haha..

tack för en trevlig helg!

2009-05-17 @ 21:50:55
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

Man har rätt att få snacka ihjäl sina kompisar om den nya lägenheten, det är ju en STOR grej! Jag förstår dig fullt ut.. hoppas allt är bra och att vi ses snart =) Pöss

2009-05-18 @ 07:30:55
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0