Fredag

Dags för veckans uppdatering! :P

Måndag och tisdag ägnades en del åt shopping, blev en hel del!

1. Shorts, Gina Tricot
2. Capribyxor, Vero Moda
3. Klänning, Vero Moda
4. Scarf, Vero Moda
5. Röda tygskor, Din Sko (Fast dessa köptes förra veckan)
6. Vita tygskor, Din Sko
7. Caprileggings, Åhlens

Köpte även ett blått Gina-linne, men det låg i tvätten så det fick jag inget kort på!

Det har även hunnits med årets första fika på uteservering! Denna var på Lejas Café på Kungstorget, tillsammans med Mickis och Kristin :)

Mickis var glad över fikat ;)


Kristin också :)

Idag har jag också varit på Innovatum med skolan. Det var inte så många där, tror det var 17 stycken i en klass med cirka 40 stycken studenter.. Men men, jag tyckte det var helt okej iallafall! Jag och Kristin gick runt där och lekte, här kommer en del av beviset! :)

Kristin cyklade :P


Jag med :P


Vi blåste såpbubblor :P


Så här snygg blir man om man blandar mig och Kristin ;)


Härlig bild på Kristin :P

Hmm.. Det var väl min vecka i stora drag.. Kanske går in på något mer noggrant i helgen, men just nu orkar jag inte.. Men ha en bra helg så hörs vi när vi hörs! :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

hahahahaha... älskar bilden på mig i storm.. haha...

du måste skicka bilderna till mig!!

puss på dig!

2009-04-03 @ 21:21:57
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

haha roliga bilder! ni ser ut att ha jäkligt kul! pöss

2009-04-03 @ 22:55:56
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: mickis

nä det blev ju aldrig Kristins klänning. ville vara säker på att känna mig bekväm så jag valde något "bekant". Pöss på dig

2009-04-05 @ 11:06:29
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0