Tatuering

Ett litet inlägg om tatuering bara, som en liten parantes... Jag har som de flesta nog listat ut varit sugen på att tatuera mig igen. Jag har nu kommit på en ny idé som känns rätt bra, dock kommer jag inte riktigt än beskriva den. Men det roliga med denna tatuering kommer nu. Jag och Tomi låg i sängen och jag pratade om att jag var sugen på att tatuera mig igen. Jag sa att jag redan visste placering, och visade vart jag ville ha den (börja på foten, och gå upp över vaden, en rätt stor tatuering) men att jag inte visste vad än. Precis som jag hade sagt detta kom jag på en bra idé. Jag sa inte denna direkt till Tomi, men det var bara för att han sa sin idé till mig. Det roliga var att vi hade tänkt i princip exakt samma sak! Det var bara en liten skillnad, men överlag var det helt och hållet samma. Tvillingsjälar kanske?! ;) Sedan har jag dock utvecklat tanken lite, och är nu rätt säker på att det är något sådant jag vill ha. Men vill först prata med en tatuerare så jag vet att den är genomförbar, men har jag tur så är den det. Tror det kan vara en rätt avancerad tatuering (eller vad vet jag) men eftersom man kan tatuera nästan vad som helst nu för tiden, så tror jag att det skulle gå att lösa.

När jag är helt säker att den går att genomföra, eller iallafall är riktigt säker på att det är något sådant jag vill ha, kommer jag att antingen beskriva den, eller visa någon bild på en liknande tatuering om det finns :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

naw, nu blev jag nyfiken jhu!

haha..

pöss

2009-04-11 @ 09:23:11
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

jag e också nyfiken! thai latte snart känner jag på mig... jag vill också tatuera mig!

2009-04-13 @ 21:21:47
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: kristin "vivre la vie"

haha ja verkligen.. när kommer inlägget med alla bilder du pratade om då :P

pösss

2009-04-16 @ 22:08:03
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0