...

Ska man kanske skriva ett litet inlägg här också..?! Har helt tappat sugen, eller nej det har jag nog inte, men har ingen motivation att skriva bara.. plus att jag aldrig har något att skriva, mina dagar består bara av jobb, och de få dagar jag har varit ledig har tillbringats i soffan framför datorn/tvn.. Men igår hann vi faktiskt med ett litet besök i Uddevalla mellan arbetspassen :) Var riktigt kul att få hälsa på familjen och några släktingar, inte ofta man gör det nu för tiden :)

Idag har det varit lugnt här hemma, bara blivit lite tvätt och ett litet besök på IKEA :) Vi skulle bara ha en torkställning, men fastnade framför tv-möblerna.. Och vi hittade en slags hylla vi nog ska köpa, när vi har fått lön :P Vi har så mycket saker som inte får plats någonstans, så en vägghängd hylla är perfekt för att få undan lite saker :)

Inatt är också mitt sista arbetspass! :D Ska bli så jäkla gott med "semester" nu  i två veckor, innan skolan börjar :)

Ja, inte ett speciellt roligt, eller vettigt inlägg, men nu får alla mina 8-10 läsare veta att jag lever ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: sabina

Härligt med semester!Det är du värd efter allt jobbande! :)

2009-08-18 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0