Suck

Jag blir så trött.. Håller på att fixa bland alla mina Turkiet kort (och det är en hel del!) för att välja ut vilka jag ska skicka till framkallning.. Och eftersom jag har ett sånt stort kontrollbehov, och för att det är kort från tre kameror, vill jag att alla kort ska ligga i ordning, känns lättare att radera kort då som inte behöver vara med (ska bara framkalla de kort som ska vara med i mitt album jag ska göra). Men ordningen ändras hela tiden! Hade alla kort i en jättebra ordning, sen gjorde jag något som jag inte vet vad, ja och sen var alla kort i oordning igen! Suck.. blir bara att börja om! :(

Puss och kram

Edit: Jag lyckades! Men nu är det dags att hålla tummarna att ordningen stannar kvar efter jag har raderat lite kort, som jag vet att jag inte ska ha med :S

Kommentarer
Postat av: kristin

kontrollbehov a la therese ;)

2009-12-10 @ 15:15:41
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, japp :P Men nu är alla i ordning ;) HAha, ville egentligen bara ha i ordning för att det skulle vara lättare att rensa :)

2009-12-10 @ 21:15:41
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0