Hemma igen

Ja, eller har varit hemma ett tag. Åkte från Göteborg imorse, sen blev det in till stan en liten stund :) och som sagt, är riktigt sugen på en tatuering snart! Lite svårt val att välja vilken, texten i svanken har mest fördelar just nu, men känner mig mest säker med stjärnorna, så blir nog det! :)

Har också vart duktig och cyklat ca 30 min på träningcykeln idag :) Kanske inte mycket, men jag får börja smått :P Men kommer behövas cyklas myyycket om jag ska göra av med allt som jag åt i helgen :S Glass, och pizza, och godis + vanlig middag :S Men men, det är helg, då får man äta :P

Imorgon är också första dagen på VFUn. Säger som de flesta, är lite blandade känslor faktiskt. Ska bli kul att vara där, men samtidigt är det så mycket man ska göra så man får ingen tid med barnen. Det är två barnintervjuer, en barnobservation, ta kort på tre stycken kreativa och lärande miljöer, läsa samt berätta en saga, och så en matematisk fältstudie! Så blir börja direkt imorgon bitti när man kommer :S

Ne, nu ska jag äta middag, ha en bra kväll alla!


Bjuder på en lite ostadig bild från tentafesten!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin

top notch =)

2009-01-25 @ 19:15:08
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, självklart! ;)

2009-01-25 @ 19:20:06
URL: http://tessanklinte.blogg.se/
Postat av: mikaela

"kommer in, jag kommer knappt ut!" - Björn Gustavsson

2009-01-25 @ 23:19:51
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0