Packa

Jag hatar att packa.. det är bara 5 dagar kvar till flytten nu, och det är kaos i min lägenhet. Jag har så mycket saker så ni anar inte.. Har väl packat ca 17-18 bananlådor + flyttkartonger redan, och det kommer att bli minst 1 till.. Inte blir det lättare heller nu när det är så fint väder, vill ju hellre ligga ute och bättra på brännan istället för att vara inne och packa, och då försvinner all tid jag har. Plus att jag jobbar precis hela helgen också, 09-21 imorgon lördag och på söndag jobbar jag 08.30 - 09.00.

Det är tur att jag slipper flyttstäda INNAN flytten iallafall..

Kommentarer
Postat av: mickis

Att du slipper flyttstäda skall du vara jädrigt tacksam för.. Vad duktig du är! Pöss

2009-06-26 @ 21:27:46
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0