Turkiet

Tänkte vara duktig och lägga ut lite bilder från den underbara resan. Har dock inte alla  bilder, några ligger på Mickis och Kristin kamera, men jag har de flesta så lite bilder blir det.


Bleka sitter vi på planet på väg till Alanya


Utsikt från balkongen =)


De tre musketörerna =P =)


Jag =)


Sis kebab som var underbart gott!


Njuter vid poolen =)


Lite brunare på väg hem till kalla Sverige igen =P

Ja, där är några bilder från den underbara resan, som jag gärna skulle göra om igen! Men nu går pengarna till möbler till den nya lägenheten istället, ska bli så kul att flytta och få i ordning! Men är riktigt trött på att packa.. Har packat det flesta "stora" saker hemma, som till exempel tallrikar, glas, andra kökssaker, böcker och så vidare, så har bara småsakerna kvar, och det är de som är det tråkiga. Jag har så mycket saker, som jag inte vill/kan slänga, men har absolut ingenstans att ha dem.. Men ska nog packa allt jag har, och sedan rensa så mycket som möjligt när jag packar upp om ca 2 veckor =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mickis

Haha roligt med före och efter bilderna... Så jävla go´resa alltså =) Vill göra om igen! Pöss

2009-06-18 @ 22:36:43
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0