Söndag

Idag har jag gjort mycket! Dagen började med att åka till Kvantum med mamma för att panta 6 papperskassar med flaskor och burkar, sedan fick jag hjälpa mamma att handla.. När jag kom hem diskade jag i min lägenhet (och det behövdes). Har också varit ute riktigt länge idag, och tagit massor av kort, så nu ska det verkligen bli ett foto-inlägg ;)


Dagens modebild


Solen tittade fram!

Vi håller också på att fixa taket här hemma.. Så varje morgon väcks man av någon som slår i spikar, eller drar ur spikar. Det kan såklart vara något annat de gör också, men högt låter det iallafall! Så här kan det se ut när Grabbarna Grus (Pappa, "Farbror" Magnus, Farbror Mattias och Tomi) funderar över hur de kan fixa vårt skeva tak:


Jag och Pernilla passade också på att hoppa lite studsmatta när vädret var såpass varmt, det var verkligen vårigt i luften. Pernilla slog volter och jag bara hoppade och försökte se bra ut :P





Och självklart ramlade jag! :P


Man blir trött av att hoppa studsmatta! :P

Jag hittade också en ny naturruta.. Jag hade valt en, men eftersom det enda som skulle förändras där under de 5 veckorna man skall ta kort, är hur mycket kottar ekorren ätit, så valde jag en ny! Tyvärr missade jag snön, så blir en mindre förändring, men fördelen med den nya rutan är att jag kan dokumentera hur blåklockorna växer ;)


Igår kväll var Kristin hemma hos mig för lite filmkväll (men utan filmer :P ) Tomi var iväg till Trollhättan för att träffa någon gammal lumpenkompis, så jag var gräsänka. Det var rätt skönt att bara ha en hemmakväll, med lite popcorn och grönsaksdipp :) Tände också mina fina stearinljus jag fick i födelsedagspresent under Earth Hour (eller vad det heter), jag släckte alltså alla lampor, bara tvn var på :)

Nu ska jag ut i vårvädret igen, får se vad jag hittar på.. Det blir nog att övervaka Tomi, så han inte ramlar ner från ställningen..

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: kristin "vivre la vie"

haha... härliga bilder :)

pöss

2009-03-29 @ 20:19:37
URL: http://kristinnilsson88.blogg.se/
Postat av: mickis

Älskar ditt inlägg. By the way, snygga stövlar och fina poser på studsmattan =) pöss

2009-03-29 @ 22:31:58
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0