Skola

Ja, idag är det dags för skola igen.. Känner inte riktigt för att ha ett seminarium om skriftspråklighet, men men, det måste göras. Desto roligare blir det efteråt, då vi ska ut och äta middag och sedan bowla, vi alla i studiegruppen :)

Imorgon blir det också plugg hela dagen, möjligen att jag åker ner till stan för att kika lite, men det beror på vad jag hinner med, har en hel del att skriva :S För på fredag blir det antagligen inget plugg, ska förhoppningsvis träffa Kristin och Mickis då för en fika uppe i Uddevalla :D Sedan ska jag sova hos mamma o pappa, för att slippa sova hemma själv :P Är gräsänka hela helgen, så är bara glad om man har något att göra :P

Min lördag kommer spenderas framför datorn, ska ha skrivit klart min reflektionsjournal denna veckan har jag bestämt, men har bara fyra böcker kvar, så har jag tur blir jag färdig på onsdag, håll tummarna! ;)

Ne, nu ska jag gå och borsta tänderna, och borsta håret, för ska snart ut till spårvagnen :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag är på fika! Pöss

2009-10-27 @ 17:23:22
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0