Skolan

Efter "klagomål" från vissa (Caroline) så känner jag mig tvingad att iallafall skriva ett litet inlägg ;) :P Sitter just nu i skolan, gick ifrån en riktigt tråkig föreläsning, så vi gick och gjorde uppgiften istället, så man slipper göra den hemma :)

Det har också varit en händelserik helg, både bra och dåliga saker..

Bra:
Köpt ny dator och en datorväska som passar :) :P

Haft en lugn och skön helg med inget plugg :)

Gått ner 0,8 kg på en vecka :D Hoppas bara det håller i sig ;)

Ätit lunch och gått på Torp med Kristin :)

Dåligt:
Fått ett mystiskt sms som skulle kunna bryta mitt förhållande om inte Tomi hade litat på mig.. Avsändaren okänd, och denne person fanns inte på varken hitta.se eller eniro.se..

Gått runt i ett område i Göteborg där en äldre man precis hade blivit knivhotad, mannen var tvungen att ge bort sin väska, men han fick tillbaka den när de unga killarna märkte att det fanns andra personer där. Gick förbi precis när mannen ringde polisen så jag hörde vad han pratade om, gick också förbi en gång till senare när polisen hade kommit och höll på att ta uppgifterna av mannen och de övriga vittnerna.. När jag hörde vad som hade hänt var jag snabb att lägga alla mina värdesaker i innerfickan på jackan, då kunde de ta väskan bäst de ville, OM de skulle våga sig fram igen. Men då var jag rädd ska jag säga, när det springer runt folk som hotar andra med kniv.. Det hade lika gärna kunnat vara jag, eller det hade också kunnat gå så illa så att de hade skadat den äldre mannen...

Snart är det dags för lunch, och då ska jag träffa Kristin :) Blir tyvärr inte att vi träffas lika ofta nu när jag bor i Göteborg och vi har olika scheman, men vi får träffas då det går :) Men nästa gång får du vara med Mickis, vi får ta myskvällen snart :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

men shit vad är det för störd människa som skickar sånna sms?! Finns folk till allt alltså..



Kram!

2009-09-15 @ 20:46:21
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0