Tatuering

Är så sugen på en ny tatuering nu så det finns inte. Skulle kunna göra en idag om jag nu hade vetat vad jag vill göra, och vart jag vill göra den.. Har ingen aning alls! :( Jag TROR jag vill ha texten "What if" någonstans, men det ska inte vara bara texten i såna fall, utan det ska vara något runt omkring, tatueringen ska alltså vara såpass stor att det tar mer än 15 min att göra :P Någon som har ett förslag? :)

I fredags hade jag också myskväll med Kristin o Mickis, det var verkligen efterlängtat :) Måste vi göra om snart :) i lördags spenderades dagen hemma själv eftersom Tomi var tvungen att jobba över. Fick också vara chaufför hela dagen eftersom min kära pojkvän var för bakfull för att kunna köra.. Men men, så här mycket som jag körde i Göteborg i lördags har jag aldrig kört på dagtid innan, men det gick bra :P Söndagen spenderades bara hemma, med lite plugg och slötittande på fotboll tillsammans med Tomi och hans bror :)

Och är så stolt över mig själv, har pluggat färdig det jag sa till mig själv att jag var tvungen att göra idag, trodde inte jag skulle klara det :S Så resten av kvällen blir bara slappa :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

åh jag är också sugen men vet inte vad jag ska göra nu.. Titta runt i tatueringstidningar osv,kan få ganska mycket inspiration därifrån..

2009-09-23 @ 10:58:08
URL: http://furbeesvarld.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:44:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag kan följa med dig,:)

2009-10-01 @ 21:50:21
URL: http://tessanklinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0