Bangkok airways

Nu är allt inför resan fixat! När det gäller själva resan då, sedan är det lite andra saker kvar att fixa, som till exempel vaccination, men vi ska ta första sprutan ikväll så även det är på väg att bli färdigt :)

Men jag har bokat inrikesflyg just nu Bangkok - Koh Samui tur och retur :) Så det blir 9,5 lata, sköna dagar vid stranden innan vi avslutar med 3,5 dagar för shopping i Bangkok! :) Men nu skulle vi bara kunna åka (förutom vaccinationen då) för nu är allt färdigt :) Allt som KANSKE fattas är att boka hotell nära flygplatsen som vi kommer bo på en natt innan vi flyger vidare, men vi vet inte än om vi ska göra det hemifrån eller på plats. Men det löser sig! :D Snart är vi där! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie Jk

Lust att åka till Överby med mig nån dag så kan vi kolla resekläder?,:)

2010-04-12 @ 21:06:35
Postat av: Malin

Klintish jag ska plugga i kattparken ;)

2010-04-15 @ 10:09:30
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vad härligt att få komma iväg till Thailand :D



Hotellet på Koh Tao kommer jag inte riktigt ihåg vad det hette men det ligger på Freedom Beach och det är det enda hotellet som ligger där så det är inte svårt att hitta :) Verkligen ett ställe att rekommendera, helt fantastiskt!



Ha det bäst!

2010-04-17 @ 12:51:29
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 02:28:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0