Söndag

Vet att jag inte har skrivit här på länge, men orken eller motivationen har inte riktigt funnits.. Eller den finns inte riktigt nu heller, men måste ju visa att jag lever :P

I helgen har det varit lite party, en kompis till Tomi fyllde 25, så vi packade bilen i går förmiddags och drog till Ulricehamn. Väl där blev det födelsedagsfest/repfest, Tomis kompisars band spelade, så det var en trevlig fest. Är riktigt glad idag att jag tog det lugnt igår, så idag mår jag riktigt bra, förutom att jag är lite trött på grund av att jag inte har sovit så mycket :)

Men nu är det dags att börja plugga lite, om jag orkar. Det skulle vara gött att bli färdigt med arbetet så jag kan skicka in det, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte göra det idag.. Men har inte så mycket kvar, så det tar nog max 1-2 timmar att göra, och det kan jag lika gärna göra i morgon bitti när jag är piggare :)

Ja, ha det bra så länge tills vi hörs igen ;)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: simone

Hej vännen, gick det bra med pluggandet? Sov riktigt gott!

2010-01-19 @ 00:07:32
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Hej snygging! hur är det med dig?

2010-01-20 @ 16:18:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0